Heeft u een klacht

Heeft u een klacht?

Het kan voorkomen dat u misschien niet helemaal tevreden bent. U kunt uw klacht kenbaar maken via onderstaand formulier, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Terugkeren

Je bericht is verzonden

Bedankt voor uw bericht
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing
Waarschuwing.

Is de klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sprelink.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur viahttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Winkelwagen
Scroll naar boven